3 frågor

Har valt tre frågor jag har fått den senaste tiden som jag tänkte svara på nu .
1. Vad använder du någon fjärrkontroll till din kamera ?
Har fått denna frågan ett par gånger innan också , svaret är att jag inte använder någon fjärrkontroll alls .
Jag bara sätter kameran på mitt stativ och sätter på självutlösaren . Det är igentligen inte så bra efterssom bilderna lätt blir suddiga .
2 . Varför bloggar du mindre nu en du gjorde innan på denna och dina förra bloggar ?
Det finns en rad olika anledningar till det , men det största är väl att jag är lat , dessutom så har blogg.se krånglat och vägrat sammarbeta ett tag nu , så planerar att byta blogg , till devote tror jag . Vi får se . Sen har jag inte orkat ta tag i det , knappt haft några bilder. Fotar även mycket med min iphone , så följ mig gärna på instagram : Theanilsson heter jag där .
3 . Varför lägger du aldrig ut outfit bilder mera ?
Oj har inte ens tänk på att det va ett tag sen jag gjorde det . Men jag ska nog byta blogg snart (tror jag) ,
och då lovar jag att bättra mig , både på att uppdatera och ta outfit bilder .
Hoppas ni fick svar på era frågor , vi syns

Kommentarer
OBS ! Spam/reklam kommentarer godkänns inte . Alla andra kommentarer godkänns om de inte innehåller något olämpligt . Be nice !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Be nice !
Trackback