whatever


[Ett par nya linnen jag fick med mig hem från malmö]
Äntligen fredag , favoritdagen . Denna veckan har gått läskigt snabbt , idag har vi haft orgentering i skolan , upptäckte att det inte riktigt va min grej det där med kartor och sånt . Nu längtar jag tills på söndag då jag ska se titanic i 3D  , har faktiskt aldrig sätt titanic , men vi får väl hoppas den är bra .
Har även funderat på att byta till devote , men ångrade mig , har bytt blogg så många gånger , så jag får väl stanna här . Oj , lite mycket text , vi hörs

Kommentarer
OBS ! Spam/reklam kommentarer godkänns inte . Alla andra kommentarer godkänns om de inte innehåller något olämpligt . Be nice !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Be nice !
Trackback