q/a

Svaren på frågorna ni ställt :

Vilket är ditt favoritplagg ? Svårt att välja , men om jag måste blir det nog min skjorta jag köpte för några dagar sen.

Vart handlar du mest kläder ? Nu för tiden handlar jag nästan bara på bikbok och H&M ,  men älskar Gina Tricot , men de har inte det  där jag bor , så handlar inte där alls ofta . Tyvärr

Har du gjort dom englandlagnarna själv , isåfall hur ?
USA*  , det är inte så svårt allt faktiskt , kan lägga upp ett inlägg eller något om hur man gör :)

Vad har du för kamera ?  EN Nikon D3100 och jag är supernöjd med den .

Vilken skola går du på ? Humleskolan heter den .

Skulle man kunna få din spotifylista? Tror jag har lagt in den i menyn , men om inte så hittar du den här

Vilka är dina favoritskor ? Mina converse , jag ÄLSKAR dom , har röda,blåa och vita .

Hur lång är du? Usch, inte sådär exakt mätt men runt 1,68 elelr 1,69 någonstans , krymper gärna lite :) 
 
ROSA ELLLER BLÅ ? ROOOOOSA

ALLTID SOVA ELLER ALDRIG SOVA det går väl knappast att välja , men aldrig sova isf , annars levar man ju knappt . Om man bara sover

DATOR ELLER MOBILEN ?  Mobilen , har ju internett , msn och facebook på den , så då klarar man ju sig rätt långt

SIMMA ELLER SPRINGA ?  SPRINGA HELT KLART !

POPCORN ELLER CHIPS ?  Chips

VATTEN ELLER MJÖLK? Vatten

JUL ELLER PÅSK ? Helt klar jul , det är så mysigt !

VEM TAR BILDERNA PÅ DIG , SOM DU LÄGGER UPP PÅ BLOGGEN ? Tar dom själv , men mitt stativ .

HAR INTE DU HAFT BLOGG FÖRUT ? Jo , har haft jättemånga bloggar ,fast dom va riktigt dåliga .




 
Så , hoppas ni fått svar på era frågor nú , ska försöka göra ett vettigt inlägg ikväll .

Kommentarer
Postat av: emelie

thea , du skrev nog lite fel. för du skrev " men älskar Gina tricot , men det HAR det där jag bor,"

vi har inte alls gina tricot där vi bor? :)

du skrev nog lide fel va?

2011-11-29 @ 18:13:22
URL: http://emelielinnea.devote.se
Postat av: Thea

Hehe , ojsan , tack för du sa det :) <3

2011-11-29 @ 18:47:25
URL: http://thealocation.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad använder du för fjärrkontroll till din kamera? :)

2011-11-29 @ 20:30:51
Postat av: Thea

sv Amanda; Ingen fjärrkontroll alls , sätter bara den på självutlösare .

Ska dock snart inskaffa mig en , efterssom bilderna rätt ofta blir suddiga när man bara har självutlösare :)

2011-11-30 @ 17:57:36
URL: http://thealocation.blogg.se/
Postat av: Amanda

okej, visa gärna upp den när du skaffar en! :)

2011-11-30 @ 21:54:43
Postat av: Thea

Ska jag göra om det blir så :)

2011-12-01 @ 09:19:50
URL: http://thealocation.blogg.se/
OBS ! Spam/reklam kommentarer godkänns inte . Alla andra kommentarer godkänns om de inte innehåller något olämpligt . Be nice !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Be nice !
Trackback