tråkigt

blogg.se vill inte samarbeta med mig idag . Det vill inte ladda upp mina bilder .
Nu har jag iallafall jullov och trivs som fisken i vattnet . Har även varit i kristiansstad med Ebba och Nathalie idag . Har gjort bort mig . Blööö . Som vanligt då alltså.
Fick typ värsta cp dampet för att jag inte kunde hitta min tågbiljett , haha . Insåg efteråt hur fjantit det lär ha lätigt . Hittade biljetten sen och skämdes som fan , det värsta va ju när jagi nsåg att det stod folk bredvid mig och skattade åt mig , pinsamt ! 
Men  Blööblööblöö.  who cares .



Kommentarer
OBS ! Spam/reklam kommentarer godkänns inte . Alla andra kommentarer godkänns om de inte innehåller något olämpligt . Be nice !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Be nice !
Trackback