FRÅGOR

Vad heter du?
Thea Karolina nilsson
Är du allergiskt mot något ?
nixpix.
är du beroende av något ?
choklad . tyvärr .
vad står det i ditt senaste inkomande sms ?
ring eurovoice 888 du har 1 nytt röstmeddelande , haha .
brukar du googla?
Om jag brukar , 24/7 .
hur många kuddar har du i din säng ?
3 st, vafan
vem ringde dig senast ?
Ebba
är du smart?
när jag va minde va jag hyffsat smart, men jag blir dummare med åren tycker jag .
vad är det värsta du vet ?
folk som inte har någon respekt för andra, skitsnack och sånt .
vad dricker du helst till frukost ?
apelsinjuice.
senaste låten du hörde ?
it will rain - bruno mars
vad skulle du behöva nu ?
mitt barnbidrag och massa nya kläder skulle inte sitta fel , åååhh , nu längtar jag till onsdag (shoppiiiing!)
vad var det första du sa imorse ?
hej kanske , eller godmorgon
Hur svara du i telefon ?
vafan vill du? , haha men nej , Hallå eller hej typ .


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: taack, roligt att höra ! :)

2011-12-17 @ 17:09:12
URL: http://sssmiley.devote.se
OBS ! Spam/reklam kommentarer godkänns inte . Alla andra kommentarer godkänns om de inte innehåller något olämpligt . Be nice !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Be nice !
Trackback