++

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
[Mitt nya mobilskal jag fick hemskickat för några dagar sen]

Har precis varit hemma hos mormor och morfar med kusinerna och käkat tacos, mumsigt . Har laddat ner första säsongen av OC , ska börja kolla på det nu . Har ju hört att det ska vara bra så man får väl ge det en chans.
Förövrigt har jag och Anna idag kolla på INSIDIOUS , tips till er som vill bli rädda .
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med lite varm choklad och en filt , kram


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hur har du fått så det står ''lås upp'' på din htc? :)

2012-02-04 @ 12:29:23
URL: http://nattstad.se/@kamilla
OBS ! Spam/reklam kommentarer godkänns inte . Alla andra kommentarer godkänns om de inte innehåller något olämpligt . Be nice !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Be nice !
Trackback